prejsť na slovenskú verziu projít na českou verziu Dressing HU
Domů > Móda > Pánské > Pánská móda pro rok 2015

Pánská móda pro rok 2015

Pánská móda pro rok 201519. ledna 2015

Přesto, že mužská část populace preferuje jednoduchý styl a téměř prázdný šatník, určitě se podíváte trendy roku 2015.

Doznívání zimy

Zimu charakterizují tlusté péřové bundy a šále. Sportovních zanietencov nejdříve osloví funkční oblečení jako termoprádlo či lyžařská nebo snowboardová výbava.

Pro městských muže, kteří si volí rušný život velkoměst i pro ty, co hledají vhodný kousek oblečení na celý den, jsou tu univerzální asymetrické kabáty,,, old-school „svetry, slim kalhoty a elegantní modely bot.

pánske trendy v obliekaní 530x376 Pánská móda pro rok 2015

Jarní módní trendy

Jaro se nese v duchu stylových slim sak, volných triček, pokračuje trend slim kalhot a neutrálních barev. Tento ležérní styl neurazí ani v kanceláři.

pánska mestská móda 530x367 Pánská móda pro rok 2015

 

Převažuje černá, tmavá modrá, hnědá, šedá a béžová. K tomu office kožená aktovka a dokonalý pánský look je na světě.

Mimo jiné je stále v módě steampunkové verze kabátů, sak, bund, košil a vest. Káro tón v tónu doplněné o výrazný prvek (ležérní vesta a lesklá košile) jsou hitem do roku 2016.

Letní sezóna

Léto je rájem bohémů a dobré nálady. Barevné modely letních triček, 7/8 kalhot s náznakem puků a vždy moderní košile osloví nejednoho módního fanatika.

letna sezona v panskej mode 530x353 Pánská móda pro rok 2015

Mimo jiné pro sezónu jaro / léto 2015 v kolekcích pro muže převažují látkové outdoorové tašky, které doplňují cestovatelský outfit.

Podzimní melancholie

Podzim se nese v pochmurnější náladě. Modely oblečení jsou doplněny o nepromokavé materiály. Kalhoty jsou klasické délky, převažuje však úzký střih jako kontrast k maxi vrchnímu dílu.

jesenna melancholia Pánská móda pro rok 2015

Barevná škála oblečení pro muže je od šedé, béžové, přes zelenou, námořnickou modrou až po klasickou černou. kombinace barev jsou povoleny, zvláště pokud jde o káro či pásek.

Autor článku: Suzique

Ako freelancera ma živí copywriting - headliny, claimy, blogy, recenzie a komentáre. Pracujem ako šéfredaktorka časopisu a pohybujem sa vo svete online marketingu v reklamnej agentúre. Mizivý voľný čas venujem snowboardingu a turistike a aktuálnym trendom v kulinárstve, turistických destináciách a novinkách vo svete módy.


Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *
Pridejte komentář do diskuse a zdelte své zkušenosti zde.

*